Lokal produktion

Arkitektegnet

Tidsløst design

Handelsbetingelser

Betalingsmuligheder og priser

Alle priser er opgivet inklusiv 25% moms i danske kroner. Prisen angivet ved bestilling er din nuværende pris.

Følgende betalingsformer kan anvendes:

  • Dankort og Visa Dankort
  • Visa og Elektron
  • Mastercard
  • Mobilepay

Ved brug af kreditkort vil betalingen ikke ske, før varen sættes i produktion. Kontakt venligst mm@signment.dk for elektronisk faktura. Produktet tilhører Signment Aps, indtil købsprisen er betalt.

 

Levering

Vi leverer med GLS og leverer typisk dine varer indenfor 4-6 uger fra bestillingsdatoen.  Alle vores møbler er made-to-order og leveringstiden kan derfor variere, men så snart du har bestilt kontakter vi dig med den præcise leveringsdato.

Du bedes sikre dig, at dine produkter kan passere igennem døråbninger, trappeopgange osv, før du får dine møbler leveret. Du kan se alle målene på dine nye møbler på vores hjemmeside.

Kan et møbel ikke komme ind, kan du vælge at kvittere for levering på stedet, eller bede fragtmændene tage møblet retur. Sendes møblet retur betragtes det som annullering af købet.

 

Returnering

Hos Signment har du mulighed for at returnere dine produkter. Det betyder, at du fuldt ud kan fortryde dit køb i op til 30 dage, og har derfor 30 dage til at sende varen retur. Vi forventer dog, at du sender varen retur hurtigst muligt, så du kan få dine penge retur. Meddelelsen skal gives ved  mm@signment.dk  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for at møblerne, indtil vores modtagelse.
Vi gør opmærksom på, at du selv skal betale for returforsendelsen.

På grund af produkternes størrelse og art, kan de ikke returneres med normal post.

 

2 års reklamationsret

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det vil sige, at der ydes 2 års reklamationsret i henhold til loven.

De 2 år begynder fra den dag, hvor du har modtaget varen.

Hvis du skulle være så uheldig at modtage et mangelfuldt eller beskadiget produkt, beder vi dig kontakte os på mm@signment.dk. Når vi har modtaget din reklamation, behandler vi den hurtigst muligt jf. købeloven. Vi vurderer ud fra dine billeder, om der er tale om reklamationen baseret på en produktions- eller materialefejl, eller om den skyldes slitage.

Vurderer vi, at reklamationen er berettiget, vil vi typisk kunne afhjælpe manglen ved levering af erstatningsdele, reparation eller ombytning.

Hvis du mod forventning ikke er enig i vores vurdering af din reklamation, kan du indgive din klage til Center for Klageløsning. Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/
Har du yderligere spørgsmål vedrørende en reklamation, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os.

 

Tilmeld vores nyhedsbrev

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shoppen